Bc. Robin Panhans
Master's thesis
Komunikační dovednosti žáků
Communication Skills of Pupils
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá komunikačními dovednostmi žáků 6. a 9. ročníku. Jejím cílem je stylistická analýza žákovských prací útvaru vypravování a jejich následná komparace. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části je nejprve představena stylistika jako lingvistická disciplína, následně jako její školní protějšek komunikační a slohová výchova. Jsou představeny cíle slohové …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the communication skills of first-grade and ninth-grade pupils. The aim of this diploma thesis is to provide the stylistic analysis of pupils' narrative essays and also their comparison. The diploma thesis consists of theoretical and practical parts. The theoretical part deals with stylistics as the linguistic method, than its application in the school environment, Communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/dljvc/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2018
- Supervisor: PaedDr. Ivo Martinec, CSc.
- Reader: doc. PhDr. Karla Ondrášková, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School Teacher Training in Czech Language and Literature
Theses on a related topic
-
Komunikační a slohová výchova pohledem žáků 2. stupně základní školy
Karolína Kloboučková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Přechod žáků z 1. stupně Montessori základní školy na 2. stupeň tradiční základní školy
Kateřina JANEČKOVÁ -
Spolupráce učitelů a rodičů na II. stupni vybrané základní školy a waldorfské základní školy
Hana Hanzlíková -
Spolupráce školy a rodiny při ovlivňování pohybové aktivity žáků na 1. stupni základní školy
Alžběta Rouzková -
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Klima ve třídě malotřídní základní školy a úplné základní školy z pohledu žáků a učitelů
Hana Palečková