Analýza systému řízení vztahů se zákazníky a spokojenost zákazníků ve vybraném podniku – Barbora Spurná
Barbora Spurná
Master's thesis
Analýza systému řízení vztahů se zákazníky a spokojenost zákazníků ve vybraném podniku
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou systému řízení vztahů se zákazníky a spokojeností zákazníků ve vybraném podniku. Teoretická část DP se opírá o pojem řízení vztahů se zákazníky, uvádí základní pojmy z oblasti řízení kvality, význam požadavků na systém řízení kvality a nástroje ověřování systému řízení kvality. Dále popisuje postupy monitorování a měření spokojenosti zákazníků. Praktická část zahrnuje …moreAbstract:
The thesis deals with the analysis of customer relationship management and customer satisfaction in the selected company. The theoretical part of the DP is based on the concept of customer relationship management, introduces the basic concepts of quality management, the importance of the requirements for a quality management system and tools of quality management system authentication. It also describes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2014
Identifier:
http://theses.cz/id/ujxh4m/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 1. 2015
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SPURNÁ, Barbora. \textit{Analýza systému řízení vztahů se zákazníky a spokojenost zákazníků ve vybraném podniku}. Online. Master's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Masarykův ústav vyšších studií. 2014. Available from: https://theses.cz/id/ujxh4m/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíMaster programme / field:
Podnikání a komerční inženýrství v průmyslu / Podnikání a management v průmyslu
Theses on a related topic
-
Analýza customer experience v bankovních aplikacích na českém trhu
Jiří Kopřiva -
Customer experience v bankovním prostředí
Anna Michálková -
Methods to analyze data from customer's clusters
Tomáš Sedláček -
Analýza CRM (Customer Relationship Management), jeho úloha a využití v praxi
Barbora Vitkajová -
Customer journey studentů na stážích v České televizi
Šárka Hrůzová -
Analýza implementace projektu Customer Self-Repair ve společnosti HP
Petr Klement -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane