Komunikace jako součást prodejních dovedností – Ing. Veronika Matějovská
Ing. Veronika Matějovská
Bachelor's thesis
Komunikace jako součást prodejních dovedností
Communication like a part of selling skills
Abstract:
V této bakalářské práci bude provedena analýza prodejních dovedností. Dále bude zaměřena na zásady a pravidla efektivního prodeje k dosažení maximalizace zisku. Cílem je použití znalosti psychologie spotřebitelů ke zefektivnění prodeje. Jedním z použitých empirických zdrojů je náhodný průzkum mezi spotřebiteli formou dotazníku. Kromě samotné psychologie spotřebitelů je v teoreticko-metodologické části …moreAbstract:
In the Bachelor´s thesis will be done analyse of sales skills. The following part is focused on the fundamentals and rules of effictive sales to reach maximal profit. The objektive is to use knowledge of the Psychology of consumers to improve sales efficiency. One of the empiric resource used is accidental research within consumer´s area with the use of questionnaire. Together with the Psychology of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/c8q9q/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2009
- Supervisor: Mgr. Markéta Jansová
- Reader: PaedDr. Emil Hanousek, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Typologie zákazníka a prodejní techniky se zaměřením na krizovou komunikaci
Jana Moravcová -
Typologie chování spotřebitelů na trhu doplňků stravy
Kateřina Chuchrová -
Prodejní techniky v teorii a praxi
Kateřina Červenková -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová