Marketingová strategie společnosti Lobey Laboratories, s.r.o. – Bc. Tereza Barochová
Bc. Tereza Barochová
Diplomová práce
Marketingová strategie společnosti Lobey Laboratories, s.r.o.
Marketing strategy of Lobey Laboratories, s.r.o.
Anotace:
Cílem diplomové práce je na základě zhodnocení stávající marketingové strategie společnosti, návrh marketingové strategie společnosti LOBEY Laboratories, s.r.o.Abstract:
The aim of the diploma thesis is based on the evaluation of the current marketing strategy of the company, the proposal of the marketing strategy of the company LOBEY Laboratories, s.r.o.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Stanislava Stratilová -
Návrh marketingové strategie
Veronika Tomagová -
Marketingová strategie Birgo
Elias Salim -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Jan Seethaler -
Návrh marketingové strategie pro firmu Emos na interní a externí komunikaci CSR
Barbora Musilová -
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Peter Zvolský -
Effects of the environmental measures of ZSNP, a.s. on internal and external environment
Lucia Klimková -
The role of internal communication of business environment in a selected organisation.
Elena Shultceva
Název
Vložil
Vloženo
Práva