Povědomí českých spotřebitelů o kvalitativních značkách potravin a potravinářských výrobků – Bc. Kristýna Polcarová
Bc. Kristýna Polcarová
Bachelor's thesis
Povědomí českých spotřebitelů o kvalitativních značkách potravin a potravinářských výrobků
Czech Consumers' Awareness of Food and Food Product Quality Marks
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá povědomím českých spotřebitelů o značkách kvality potravin. Cílem práce je zjistit domnělou míru povědomí, výsledky ověřit pomocí dalšího dotazování a navrhnout nástroje vhodné pro další prohloubení povědomí. Druhotným cílem je provést analýzu nástrojů marketingová komunikace značky KLASA a v případě zjištěných nedostatků navrhnout změny v komunikačním mixu nebo jeho obsahu …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on the Czech consumers‘ awareness of food quality marks. The main aim of the thesis is to measure the assumed quality mark awareness level, verify the result by further questioning, and recommend measures to farther deepen awareness. The secondary objective of the work is to analyze the forms of the marketing commucation of the KLASA quality mark and to suggest possible …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 11. 2022
Identifier:
https://is.ucp.cz/th/y2mn1/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2023
- Supervisor: Ing. Lada Popl Petránková
- Reader: Ing. Petr Studnička, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POLCAROVÁ, Kristýna. \textit{Povědomí českých spotřebitelů o kvalitativních značkách potravin a potravinářských výrobků}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University College Prague. 2022. Available from: https://theses.cz/id/ukmuqf/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Význam komunikačního mixu v současné éře podnikání
Barbora Kupčíková -
Marketingová kampaň konkrétního produktu a návrh komunikačního mixu
Nicola Kopčová -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Analýza komunikačního mixu vybraného podniku
Lenka Kamenická -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Marie Uhrová -
Analýza komunikačního mixu ve vybrané společnosti
Silvie Molková -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Nikolas Adók -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová