Bc. Kristýna Polcarová

Bachelor's thesis

Povědomí českých spotřebitelů o kvalitativních značkách potravin a potravinářských výrobků

Czech Consumers' Awareness of Food and Food Product Quality Marks
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá povědomím českých spotřebitelů o značkách kvality potravin. Cílem práce je zjistit domnělou míru povědomí, výsledky ověřit pomocí dalšího dotazování a navrhnout nástroje vhodné pro další prohloubení povědomí. Druhotným cílem je provést analýzu nástrojů marketingová komunikace značky KLASA a v případě zjištěných nedostatků navrhnout změny v komunikačním mixu nebo jeho obsahu …viac
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the Czech consumers‘ awareness of food quality marks. The main aim of the thesis is to measure the assumed quality mark awareness level, verify the result by further questioning, and recommend measures to farther deepen awareness. The secondary objective of the work is to analyze the forms of the marketing commucation of the KLASA quality mark and to suggest possible …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 11. 2022
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/y2mn1/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2023
  • Vedúci: Ing. Lada Popl Petránková
  • Oponent: Ing. Petr Studnička, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.

Bachelor programme / odbor:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Hospitality Management