Povědomí českých spotřebitelů o kvalitativních značkách potravin a potravinářských výrobků – Bc. Kristýna Polcarová
Bc. Kristýna Polcarová
Bakalářská práce
Povědomí českých spotřebitelů o kvalitativních značkách potravin a potravinářských výrobků
Czech Consumers' Awareness of Food and Food Product Quality Marks
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá povědomím českých spotřebitelů o značkách kvality potravin. Cílem práce je zjistit domnělou míru povědomí, výsledky ověřit pomocí dalšího dotazování a navrhnout nástroje vhodné pro další prohloubení povědomí. Druhotným cílem je provést analýzu nástrojů marketingová komunikace značky KLASA a v případě zjištěných nedostatků navrhnout změny v komunikačním mixu nebo jeho obsahu …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the Czech consumers‘ awareness of food quality marks. The main aim of the thesis is to measure the assumed quality mark awareness level, verify the result by further questioning, and recommend measures to farther deepen awareness. The secondary objective of the work is to analyze the forms of the marketing commucation of the KLASA quality mark and to suggest possible …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 11. 2022
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/y2mn1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2023
- Vedoucí: Ing. Lada Popl Petránková
- Oponent: Ing. Petr Studnička, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POLCAROVÁ, Kristýna. \textit{Povědomí českých spotřebitelů o kvalitativních značkách potravin a potravinářských výrobků}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/ukmuqf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Význam komunikačního mixu v současné éře podnikání
Barbora Kupčíková -
Marketingová kampaň konkrétního produktu a návrh komunikačního mixu
Nicola Kopčová -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Analýza komunikačního mixu vybraného podniku
Lenka Kamenická -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Marie Uhrová -
Analýza komunikačního mixu ve vybrané společnosti
Silvie Molková -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Nikolas Adók -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová