Reedukace potíží při čtení ve 3. ročníku základní školy – Mgr. Bc. Petr Hynčica
Mgr. Bc. Petr Hynčica
Master's thesis
Reedukace potíží při čtení ve 3. ročníku základní školy
Reeducation reading difficulties in the 3rd year of primary school
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na reedukační opatření při potížích ve čtení. Reedukační opatření je zacílené na 3. ročník základní školy. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola blíže specifikuje čtení samotné, čtenářskou metodu, metody čtení aj. Druhá kapitola popisuje potíže při čtení (specifické poruchy učení), její reedukaci a prevenci. Třetí kapitola je zaměřena na pedagogickou a speciálně …moreAbstract:
The thesis is focused on re-education precaution with reading problems. Re-education conducted at 3rd year of primary school. The work is dividend into four chapters. The first charter is about the reading, reading method and others. The sekond charter describes the difficulty in reading (specific leasing disabilities) and spcial pedagogical diagnostics, its qualitative research. Research was about …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/gspir/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 5. 2015
- Supervisor: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Alena Sedláčková, DiS.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Metoda Les Alphas ve výuce elementárního čtení ve francouzském školství
Nikola Guzdková -
Metodika 3A při analýze spolupráce ve výuce čtení a psaní ve 2. ročníku ZŠ
Klára Zatloukalová -
Využití vzdělávacího softwaru ve výuce žáků s obtížemi ve čtení
Pavlína Haščynová -
Rychlé jmenování obrázků u žáků ve 2. třídě základní školy a základní školy logopedické jako prediktor úspěchu ve čtení a psaní
Anita ZLATOHLÁVKOVÁ -
Problematika domácích úkolů ve výuce elementárního čtení a psaní
Viktorie Malantová