Rozvoj komunikace u dětí s poruchou autistického spektra ve třídě mateřské školy zřizované podle § 16 školského zákona – Bc. Anežka FRÁNOVÁ
Bc. Anežka FRÁNOVÁ
Diplomová práce
Rozvoj komunikace u dětí s poruchou autistického spektra ve třídě mateřské školy zřizované podle § 16 školského zákona
Development of communication in children with autism spectrum disorder in a kindergarten class established under §16 of the Education Act
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku rozvoje komunikace u dětí s poruchou autistického spektra ve třídě zřízené podle § 16 školského zákona v mateřské škole. Cílem práce je analyzovat efektivní metody a strategie, které mohou pedagogové využívat k posílení komunikačních dovedností těchto dětí. V teoretické části práce je popsána charakteristika poruch autistického spektra se zvláštním důrazem …víceAbstract:
This thesis focuses on the issue of the development of communication in children with autism spectrum disorder in a kindergarten classroom established according to § 16 of the Education Act. The aim of the thesis is to analyze effective methods and strategies that educators can use to strengthen the communication skills of these children. The theoretical part of the thesis describes the characteristics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2025
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Josef Slowík, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FRÁNOVÁ, Anežka. \textit{Rozvoj komunikace u dětí s poruchou autistického spektra ve třídě mateřské školy zřizované podle § 16 školského zákona}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2025. Dostupné z: https://theses.cz/id/uky0ye/.
Jak správně citovat práci
FRÁNOVÁ, Anežka. Rozvoj komunikace u dětí s poruchou autistického spektra ve třídě mateřské školy zřizované podle § 16 školského zákona. Ústí nad Labem, 2025. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika - poradenství / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Problémové chování žáků na základní škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ v MŠ a ZŠ Tábor
Michaela Kačerová -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ
Daniela Zemanová -
Využití moderních technologii při výuce žáků s lehkým mentálním postižením na 2. stupni základních škol ve třídách zřízených podle §16 odst. 9 školského zákona v Karlovarském kraji
Radka Sosnovcová -
Využití moderních technologii při výuce žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách dle § 16 odst. 9 školského zákona ve Středočeském kraji
Tereza Balejová -
Žák mladšího školního věku s lehkým mentálním postižením - komparace vzdělávání ve školách zřízených dle § 16 školského zákona a školách inkluzivních
Andrea PISINGEROVÁ -
Výuka anglického jazyka u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole zřizované podle ustanovení § 16 odst. 9 školského zákona číslo 561/2004 Sb.
Petra Faktorová -
Rozvoj komunikace u dětí s diagnózou vývojová dysfázie v rámci mateřských škol zřízených podle §16 odst. 9 školského zákona
Hana Němcová -
Přechod žáků s ADHD z běžné ZŠ na ZŠ zřízenou podle §16 odst. 9 školského zákona
Jenifer SVITAVSKÁ