Podpora žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí – Bc. Jana Kubatová
Bc. Jana Kubatová
Diplomová práce
Podpora žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí
The support of pupils from socially disadvantaged background
Anotace:
Práce se zabývá působením výchovné práce na žáky ze sociálně slabého prostředí se zaměřením na adolescenční věk. V teoretické části práce je popsán význam socializace jako celoživotního vlivu na rozvoj jedince, poznatky o výchově v rodině, výchovné styly v rodině a postupný vývoj jedince pod vlivem konkrétního typu výchovy s podrobnějším popisem adolescence. Pozornost je věnována edukačním vztahům …víceAbstract:
This thesis considers on effect of educational work on underprivileged students, especially adolescents. In the theoretical part, there is a description of the sense of socialisation as a lifelong influence on the individual developement, knowledge about the family education, style of education in the family and the progressive individual developement in the impression of concrete type of education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vy5uk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
- Vedoucí: PhDr. Alena Šafrová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro základní a střední školy - specializace obchod a služby
Práce na příbuzné téma
-
Ritualizované chování dětí předškolního věku v procesu sociálního učení: Výzkum v mateřských školách Plzeňského kraje. Klíčová slova (Key Words): Ritual, Ritualized Behavior, Social Learning, Evolution, Evolutionary Perspective, Imitation as a Form of Social Learning
Ilona KAŠOVÁ -
Edukace v rehabilitační třídě Základní školy speciální
Regina Svobodová -
Rozvoj jedinců s odloženou školní docházkou
Petra Francová -
Integrace žáka s mentálním postižením do základní školy
Drahomíra Zemánková -
Rodina jako prostředí primární socializace
Terezie Součková