Peter Goossens
Master's thesis
Mobile Marketing as a strategy in CRM
Mobile Marketing as a strategy in CRM
Abstract:
"Mobile" marketing je mladou a stale se vyvíjející marketingovou strategií. Příčinou jeho vzniku a rychlého vývoje je nárůst mobilních zařízení, jako např. mobilních telefonů a tabletů. Cílem DP je odpovědět na otázku, zda mobile marketing může být využit jako strategie CRM. Dílčími otázkami jsou silné stránky mobile marketingu, jeho aplikace a užití jako samostatné části marketingové kampaně a jako …moreAbstract:
Mobile marketing is a young and still developing strategy in marketing. It thanks its creation and rapid evolution to the growth of mobile devices, such as mobile phones and tablets. This paper's research question, "can mobile marketing be used as a strategy in CRM?" investigates the strength of mobile marketing, its application and use by marketers as their sole or part of their marketing campaign …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 9. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29117
Thesis defence
- Date of defence: 14. 11. 2011
- Supervisor: Ludmila Štěrbová
- Reader: H Holland
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29117
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev -
Mobile marketing
Zuzana KLEČKOVÁ -
Online Marketing in Cosmetics Industry
Alexandra Zrubecká -
Mobile marketing
Tomáš SLÁDEK -
Mobilní marketing. Využívání MMS služby mobilním operátorem Vodafone a.s.
Martina Hlaváčková -
Consumer Behaviour and Subscription-Based OTT Services
Koushik Venkataraman -
Music in the Time of COVID-19 - Consumer Behavior of the User of Streaming Services
Otakar Kšír -
Návrh komplexního řešení stavby „Sanace spojovací koleje ČSM sever – ČSM jih“
Ondřej Halfar