Marketingová strategie pro oddělení zábavy Centra Babylon a. s. – Bc. Dagmar Žáčková
Bc. Dagmar Žáčková
Master's thesis
Marketingová strategie pro oddělení zábavy Centra Babylon a. s.
Marketing strategy for Department of Entertainment of Center Babylon Plc.
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce byl návrh marketingové strategie pro oddělení zábavy v Centru Babylon a.s., porovnání se současnou strategií společnosti a hledání jejího zlepšení. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická a je zaměřena na popsání marketingového přístupu ke službám a marketingové strategie. V praktické části je představena společnost, popsána analýza marketingové …moreAbstract:
The main goal of the diploma thesis was a draft of the marketing strategy for Entertainment Department of Centre Babylon Plc., compared with the current strategy of the centre and seeking possible improvements. The diploma thesis is divided into two parts. The first part is theoretical and focuses on description of the marketing approach to services and the marketing strategy. In the practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2014
Accessible from:: 7. 5. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2014
- Supervisor: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Žáčková, Dagmar. Marketingová strategie pro oddělení zábavy Centra Babylon a. s.. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration
Theses on a related topic
-
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Calvin Ferreira -
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Jasmína Fojtíková -
Marketingová strategie Stáje MUSTANG s.r.o.
Kocichová Kocichová -
Marketingová strategie Izonex Group s.r.o.
Roman Petruška -
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Elizaveta Filina -
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Tereza Švorcová -
Marketingová strategie v praxi středně velkého rodinného podniku
Jiří Rada -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová