Marketingová strategie pro oddělení zábavy Centra Babylon a. s. – Bc. Dagmar Žáčková
Bc. Dagmar Žáčková
Master's thesis
Marketingová strategie pro oddělení zábavy Centra Babylon a. s.
Marketing strategy for Department of Entertainment of Center Babylon Plc.
Anotácia:
Hlavním cílem diplomové práce byl návrh marketingové strategie pro oddělení zábavy v Centru Babylon a.s., porovnání se současnou strategií společnosti a hledání jejího zlepšení. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická a je zaměřena na popsání marketingového přístupu ke službám a marketingové strategie. V praktické části je představena společnost, popsána analýza marketingové …viacAbstract:
The main goal of the diploma thesis was a draft of the marketing strategy for Entertainment Department of Centre Babylon Plc., compared with the current strategy of the centre and seeking possible improvements. The diploma thesis is divided into two parts. The first part is theoretical and focuses on description of the marketing approach to services and the marketing strategy. In the practical part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Zverejniť od: 7. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
- Vedúci: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Žáčková, Dagmar. Marketingová strategie pro oddělení zábavy Centra Babylon a. s.. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Calvin Ferreira -
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Jasmína Fojtíková -
Marketingová strategie Stáje MUSTANG s.r.o.
Kocichová Kocichová -
Marketingová strategie Izonex Group s.r.o.
Roman Petruška -
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Elizaveta Filina -
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Tereza Švorcová -
Marketingová strategie v praxi středně velkého rodinného podniku
Jiří Rada -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová