Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele – Bc. Nicolle Nováková
Bc. Nicolle Nováková
Diplomová práce
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
The influence of social media on consumer buying behaviour
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na vliv sociálních sítí v oblasti nákupního chování spotřebitele. Práce se v první části zabývá obecným popisem problematiky sociálních médií, marketingu na sociálních sítích a nákupního chování spotřebitele. Druhá část obsahuje výzkum vlivu sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele společnosti Lush. Součástí této práce je obsahová analýza vybraných komunikačních kanálů …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on the impact of social media on consumer buying behaviour. The first part deals with the general description of social media issues, social media marketing and consumer buying behaviour. The second part is devoted to research on the impact of social networks on consumer buying behaviour of Lush Cosmetics company. Moreover, there are two content analyses – one of them …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mg7g1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková