Bc. Nicolle Nováková

Master's thesis

Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele

The influence of social media on consumer buying behaviour
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na vliv sociálních sítí v oblasti nákupního chování spotřebitele. Práce se v první části zabývá obecným popisem problematiky sociálních médií, marketingu na sociálních sítích a nákupního chování spotřebitele. Druhá část obsahuje výzkum vlivu sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele společnosti Lush. Součástí této práce je obsahová analýza vybraných komunikačních kanálů …more
Abstract:
This diploma thesis is focused on the impact of social media on consumer buying behaviour. The first part deals with the general description of social media issues, social media marketing and consumer buying behaviour. The second part is devoted to research on the impact of social networks on consumer buying behaviour of Lush Cosmetics company. Moreover, there are two content analyses – one of them …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2019
  • Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní