Marketing Strategy Change Management – Bc. Tereza Hlaváčková
Bc. Tereza Hlaváčková
Diplomová práce
Marketing Strategy Change Management
Řízení změny marketingové strategie
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navrhnout komplexní metodiku řízení změny strategie ve vybrané společnosti. Výsledkem budem souvislá metodika, kterou bude moci využít jakákoliv firma, která chce změnit svou dosavadní strategii. Samotné řízení změny bude probíhat na základě Lewinova modelu řízení změny. Praktická část bude rozdělená na dvě části, z nichž jedna se bude věnovat již zmíněné metodice řízení …víceAbstract:
The main aim of the diploma thesis is to suggest a sophisticated methodology of change management while changing marketing strategy in a company. The result of this thesis is the consistent methodology that can be used by any company that desires to change their contemporary strategy. Managing change is based on Lewin’s model of change management in this work. The practical part will comprise two sections …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
- Oponent: Stanislav Mokrý, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík