Zuzana Štěpařová

Bakalářská práce

Moderní trendy v současné reklamě

Modern trends in present promotion
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na moderní trendy současné reklamy a blíže analyzuje postupy a prvky, jež jsou používány ve firmě Matrix, a.s., kde jsem zaměstnána. Teoretická část práce uvádí přehledné schéma o počátcích a vývoji reklamy. Dále pak přibližuje základní fakta o psychologii reklamy a její působení v reklamě. Nedílnou součástí je i pojednání o typech moderních prvků reklamy a o jejich možnostech …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2009
Identifikátor: http://evskp.uhk.cz/eB162

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 1. 2010
  • Vedoucí: Věra Strnadová
  • Oponent: Marek Franěk, Tomáš Kala

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. Archiv