Michaela KRAUSOVÁ
Master's thesis
Nuda na 1. stupni ZŠ
Abstract:
Ve své práci se věnuji nudě ve školním prostředí a ve volném čase u žáků na 1. stupni ZŠ. Zabývám se pojmy nuda, školní prostředí, motivace, příčiny vzniku nudy, trávení volného času mladistvých, instituce, rodina. Praktická část je tvořena dotazníkovým šetřením, na které odpovídali žáci 5. tříd dvou základních škol v Karlovarském kraji.Abstract:
In my work, I focus on boredom in the school environment and in free time among pupils in the 1st grade of elementary school. I deal with the concepts of boredom, the school environment, motivation, the causes of boredom, teenagers' free time, institutions, family. The practical part consists of a questionnaire survey, which was answered by the 5th graders of two elementary schools in the Karlovy Vary …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Kateřina Kubíková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KRAUSOVÁ, Michaela. Nuda na 1. stupni ZŠ. Cheb, 2024. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / Učitelství pro 1. stupeň
Theses on a related topic
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ