Michaela KRAUSOVÁ
Diplomová práce
Nuda na 1. stupni ZŠ
Anotace:
Ve své práci se věnuji nudě ve školním prostředí a ve volném čase u žáků na 1. stupni ZŠ. Zabývám se pojmy nuda, školní prostředí, motivace, příčiny vzniku nudy, trávení volného času mladistvých, instituce, rodina. Praktická část je tvořena dotazníkovým šetřením, na které odpovídali žáci 5. tříd dvou základních škol v Karlovarském kraji.Abstract:
In my work, I focus on boredom in the school environment and in free time among pupils in the 1st grade of elementary school. I deal with the concepts of boredom, the school environment, motivation, the causes of boredom, teenagers' free time, institutions, family. The practical part consists of a questionnaire survey, which was answered by the 5th graders of two elementary schools in the Karlovy Vary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Kubíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRAUSOVÁ, Michaela. Nuda na 1. stupni ZŠ. Cheb, 2024. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 1. stupeň základní školy / Učitelství pro 1. stupeň
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ