Vytvoření terminologického slovníku IT pro starší uživatele IT podle jejich potřeb – Jakub Hartman
Jakub Hartman
Bakalářská práce
Vytvoření terminologického slovníku IT pro starší uživatele IT podle jejich potřeb
Create a glossary of IT for older users of IT according to their needs
Anotace:
Tato práce se zabývá vytvořením netradičního slovníku slangových pojmů z oblasti IT pro starší uţivatele IT. Ve slovníku jsou uvedeny nejčastěji se objevující výrazy, které uţivatelé IT pouţívají především v rámci komunikace prostřednictvím internetu. Slovník je vytvořen podle potřeb účastníků kurzů Začínáme s počítačem a internetem, ale je určen nejširší veřejnosti.Abstract:
Purpose of this work is to create a freeform dictionary of slangy IT terms for older PC users. There are mainly terms from online communication. The dictionary is created with regard to needs of the participants of the „Begin with computer and internet classes“, but it can also be used by other people.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Dagmar Brechlerová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HARTMAN, Jakub. \textit{Vytvoření terminologického slovníku IT pro starší uživatele IT podle jejich potřeb}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/umjbaz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
Social networks and their impact on online retail and consumers behaviour
Kateryna Karielina -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social networks and its marketing potential for enterprises
Karyna Kasperovych
Název
Vložil
Vloženo
Práva