Bc. Tereza Dufková

Master's thesis

Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace

Use of Marketing Research for Effective Marketing Communication Tools Set
Abstract:
Tématem diplomové práce je „Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace”. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části vysvětluji základní pojmy, jako je marketingová komunikace a jednotlivě i její nástroje. Dále se v práci zabývám informačním systémem a objasněním problematiky ohledně marketingového výzkumu. Praktická část je věnována …more
Abstract:
Theme of thesis is "Use of marketing research for effective marketing communication tools set." The work is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part explains the basic terms such as marketing communication and individually its tools. Furthermore, I focus on the information system and clarifying issues regarding marketing research. The practical part is devoted to the analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2014
  • Supervisor: PhDr. Václav Forst, CSc.
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication