Využití strukturovaného učení v předškolním vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra – Mgr. Tereza FOUKALOVÁ
Mgr. Tereza FOUKALOVÁ
Bachelor's thesis
Využití strukturovaného učení v předškolním vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra
Using structured teaching strategies in pre-school education of children with autism spectrum disorder
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá využitím metodiky strukturovaného učení ve vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v prostředí mateřské školy. První část práce je zaměřena na projevy poruch autistického spektra a jejich diagnostiku, na specifika předškolního věku, stručný popis vybraných intervenčních přístupů a metodiky alternativní a augmentativní komunikace. V další části jsou popsány principy …moreAbstract:
The bachelor's thesis focuses on the use of structured teaching strategies in educating children with autism spectrum disorder in kindergarten. The first chapter deals with symptoms of autism spctrum disorders and their diagnosing, with specific charactertics of pre-school age, brief description of certain interevtion programmes and principles of augmentative and alternative communication. The second …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 6. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Eva Urbanovská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FOUKALOVÁ, Tereza. \textit{Využití strukturovaného učení v předškolním vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2023. Available from: https://theses.cz/id/umwaw0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
FOUKALOVÁ, Tereza. Využití strukturovaného učení v předškolním vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Kindergarten Teacher Training: Special Needs Education / Kindergarten Teacher Training: Special Needs Education
Theses on a related topic
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights