Nabídka cestovních kanceláří ve vztahu k vybranému teritoriu – Tereza Humlíčková
Tereza Humlíčková
Diplomová práce
Nabídka cestovních kanceláří ve vztahu k vybranému teritoriu
Offers of touroperators in relation to the selected territory
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza nabídky cestovních kanceláří do vybraných zemí jižní Afriky. První část práce se věnuje základním pojmům z oblasti cestovního ruchu a marketingu, které jsou důležité pro pochopení celé práce. Součástí je také popis jednotlivých zemí z hlediska jejich předpokladů k rozvoji cestovního ruchu. Hlavní část práce analyzuje cestovní kanceláře, které pořádají zájezdy do zkoumané …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyze offers of tour operators to selected countries of south Africa. The first part presents basic frazes of tourism and marketing which are important for understanding of thesis. This part includes description of each country in terms of prerequisites for the development of tourism. The main part analyze tour operators organizing package tours to this area. This analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 2. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78732
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2020
- Vedoucí: Zdenka Petrů
- Oponent: Markéta Kalábová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78732
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing cestovní kanceláře
Kateřina Poláková -
Marketing vybrané cestovní kanceláře
Aneta Michalicová -
Marketing cestovní kanceláře
Michala Meisterová -
Marketing cestovní kanceláře
Ivana Baladová -
Marketing cestovní kanceláře
Kateřina SOLDÁNOVÁ -
Marketing v cestovním ruchu
Adam Wasserbauer -
Marketingový mix konkrétního podniku
Radek Šnajdr