Analýza možností efektivního rozvoje vztahů s novináři ve společnosti adidas ČR, s.r.o. – Eva Mikulová
Eva Mikulová
Diplomová práce
Analýza možností efektivního rozvoje vztahů s novináři ve společnosti adidas ČR, s.r.o.
Analysis of opportunities of efective development of Media Relations in a company of adidas CR
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením dvou zvažovaných projektů, jejichž realizace by měla vést ke zlepšení spolupráce společnosti adidas s novináři. Těmito projekty jsou showroom určený pro novináře a nové internetové stránky. Jedním z hlavních cílů diplomové práce je analýza a vyhodnocení těchto projektů s využitím metod manažerského rozhodování. Dále je snahou nalézt další možnosti, jak spolupráci …víceAbstract:
The thesis is focused on valuing of two projects that should improve cooperation between a company of adidas and journalists. The first project is a showroom opened for journalists, the second one are new web pages. The main goal of this thesis is to make an analysis of the projects using methods of decision making management. Second, also very important goal is to find other possibilities how to improve …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 2. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/8936
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 9. 2008
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Jana Šatková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/8936
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Problémový uživatel v sociální službě osobní asistence
Klára Nováková -
Měření efektivity Public relations se zaměřením na media relations a následná aplikace na konkrétní PR kampaň
Jana Wiesnerová -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Media relations konkrétního podniku
Lucie Boleslavová -
Zásady media relations
Kristýna Petrová -
Analýza media relations
Pavel Popelka -
Využití nástrojů media relations v organizaci
Stanislava Jeřábková