Inscenace Studia Dům pod režijním vedením Evy Tálské v letech 1991 - 2000 – Bc. Sandra Donáczi
Bc. Sandra Donáczi
Bakalářská práce
Inscenace Studia Dům pod režijním vedením Evy Tálské v letech 1991 - 2000
Studia Dům pod režijním vedením Evy Tálské v letech 1991 - 2000
Anotace:
V bakalářské práci se zabývám inscenacemi divadelního souboru Studio Dům, které vznikly pod režijním vedením Evy Tálské v letech 1991 2000. Zakladatelkou souboru je Eva Tálská a sama jej definovala jako divadlo mladých lidí vedené profesionály. V první části nazvané Studio Dům se věnuji vzniku tohoto souboru v širším kontextu divadelní tvorby realizované v nespecifických scénických prostorech. Další …víceAbstract:
My work is interested in ensemble Studio Dům, which established Brnos stage director Eva Tálská in 1991. This work describing genesis of this ensemble and productions, which were staged until 2000. Theatre production is divided in two basic chapters. Each of them is differ in inspiration and realisation, but integral. First part called Studio Dům describe circumstances about foundation of this ensemble …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 9. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/saf0b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 9. 2006
- Vedoucí: doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny divadla
Práce na příbuzné téma
-
IDIOT: tři české inscenace Dostojevského románu (Divadlo Petra Bezruče, Divadlo Husa na provázku, Dejvické divadlo)
Tereza Říhová -
Vliv nonsensové literatury na dramaturgickou orientaci Divadla Husa na provázku
Tereza Šlesingerová -
Znaky a tvůrčí přístupy studiových divadel se zaměřením na Divadlo Husa na provázku a HaDivadlo v 70. a 80.letech 20. století.
Markéta Randáková -
Semiotická analýza vybraných plagátov Divadla Husa na provázku
Natália Saganová -
Hudebně scénická kompozice Babička podle Boženy Němcové v inscenaci Divadla Husa na provázku
Blanka Bartoňová -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Pantomimické a klaunské inscenácie Boleslava Polívku v rokoch 1972–1990 v Divadle (Husa) na provázku
Pavol Seriš -
Marketingový audit - Divadlo Husa na provázku
Tereza Bucharová