Koncept reklamní strategie / kampaně farmaceutické společnosti XY v roce 2010 – Bc. Libuše Drešlová
Bc. Libuše Drešlová
Diplomová práce
Koncept reklamní strategie / kampaně farmaceutické společnosti XY v roce 2010
The promotional strategy / campaign conception of pharmaceutical company XY in year 2010
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá reklamou a reklamní kampaní farmaceutické společnosti. Je v ní využito poznatků z bakalářské práce na téma Etika a reklama – případ reklamy na léčivé přípravky, která se na reklamu dívala z pohledu etiky a zákona, a má ambice tyto poznatky implementovat v aplikační části. V teoretické části práce je nejprve vysvětlen pojem farmacie a zvláštní kapitola je věnována vzniku …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the topic of advertisement and promotional campaign in a pharmaceutical company. The thesis uses findings of the bachelor's thesis and applies the knowledge of the subject of Ethics and Advertisement – Case of Drug Advertisement. The bachelor's thesis was analysing advertisement from the perspective of ethics and law and this thesis aims to implement the knowledge into …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/x1bwz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
- Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Specifiky integrované marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Kateřina Rosická -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
Lucie Bubnová -
Marketingová komunikace pro OTC produkt na farmaceutickém trhu
Nikola Pašková -
Prostředky marketingové komunikace pro seniory
Eliška Pěničková -
Specifika marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Anna Racková -
Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace
Michaela Klusáková -
Marketingová komunikace farmaceutické společnosti
Jana Grygarová Zenzingerová -
Marketingová komunikace farmaceutických výrobků
Tomáš Reichel