Markéta BLAHOVCOVÁ
Master's thesis
Emocionalita dětí mladšího školního věku
The Emotionality of Primary School Children
Abstract:
V této diplomové práci se zabýváme emocionalitou dětí mladšího školního věku. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá kapitolami, které úzce souvisí s emocionalitou dětí. Jsou zde popsány kapitoly mladší školní věk, emoce, sociální aspekty emocí. Praktická část se skládá z kvantitativní a kvalitativní části. V kvantitativní části jsme zkoumali nejčastější emoce …moreAbstract:
We deal with the emotionality of school age children in this thesis. This work is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with the chapters which is closely related to emotionality of children. Chapters are described in this thesis, the chapters are for example: younger school age of children, emotion, socialization of the child and the child's family environment. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Vladimíra Lovasová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BLAHOVCOVÁ, Markéta. Emocionalita dětí mladšího školního věku. Plzeň, 2015. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Theses on a related topic
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ