Analogová fotografie ve výtvarných činnostech v mateřské škole – Michaela BOGYIOVÁ
Michaela BOGYIOVÁ
Bachelor's thesis
Analogová fotografie ve výtvarných činnostech v mateřské škole
Analog photography in art activities in kindergarten
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá použitím materiálů analogové fotografie, jako je kinofilm, fotopapír, vývojka a ustalovač pro výtvarné a didakticky zacílené aktivity v podmínkách mateřské školy. Teoretická části se věnuje legislativě předškolnímu vzdělávání, jeho pojetí v současné době, vývoji dětského výtvarného projevu, roli umění, obrazu a fotografie ve výchově a v životě dítěte předškolního věku, vybraným …moreAbstract:
My bachelor Thesis deals with the use of analog photography materials, such as 35mm film, photopaper, developer and fixer for art and didactically focused activities in the kindergarten. The theoretical part is focused on the legislation of preschool education, its conception in the present time, the development of children's art expression, the role of art, image and photography in the upbringing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2019
Thesis defence
- Date of defence: 6. 5. 2019
- Supervisor: Mgr. Milan Cieslar, PhD.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BOGYIOVÁ, Michaela. Analogová fotografie ve výtvarných činnostech v mateřské škole . Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Theses on a related topic
-
Dětský výtvarný projev a digitální média
Šárka Satrapová -
Vliv dysgrafie na výtvarný projev žáka a užití výtvarných vyjadřovacích prostředků jako nástroje edukační podpory
Petra Martinková -
Dětský výtvarný projev jako nástroj poznání dítěte
Tereza KOLEČKÁŘOVÁ -
Výtvarný projev jako nástroj pedagoga k všestrannému rozvoji dítěte předškolního věku
Kateřina Horáčková -
Sourozenci ve skupině dětí předškolního věku a jejich výtvarný projev.
Bohdana OTTOVÁ -
Výtvarný projev předškoláků jako forma vyjadřování
Kristýna NOVÁ -
Výtvarný projev dětí prvního stupně základní školy
Dominik JIŘÍK -
Dětský výtvarný projev v předškolním věku
Radka DVOŘÁKOVÁ