The First Year of Studying English at Lower Primary School – Bc. Veronika Pokorná
Bc. Veronika Pokorná
Bachelor's thesis
The First Year of Studying English at Lower Primary School
The First Year of Studying English at Lower Primary School
Abstract:
Bakalářská práce První rok studia anglického jazyka na 1. stupni základní školy se zabývá současnou situací výuky anglického jazyka na prvním stupni českých základních škol. Anglický jazyk je jako první cizí jazyk vyučován dle nařízení ministerstva školství od třetí třídy, nicméně některé školy angličtinu vyučují povinně již od první třídy. Cílem této práce je analýza kvantitativního a kvalitativního …moreAbstract:
Bachelor thesis The first year of studying English at the first stage of primary schools monitors the current situation of teaching English language at Czech primary schools. English is taught according to regulations of Ministry of Education from the third year however it is included into curriculum of some schools from the first year. The aim of the thesis is an analysis of qualitative and quantitative …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/bj1ho/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2014
- Supervisor: Mgr. Lucie Podroužková, Ph.D.
- Reader: M.A. Ailsa Marion Randall
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy
Theses on a related topic
-
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Výuka anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy
Bára Forejtová -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Continuity in teaching English to children from an English kindergarten transitioning into a primary school
Kristina Psotová -
Admission of Romany children to the first class of the basic school from their teachers point of view
Aneta Macíková -
Znalostní a dovednostní rozdíly mezi žáky učícími se anglický jazyk od první a třetí třídy základní školy
Eva Veselá -
Activities Matching Different Learning Styles in Teaching English to Young Learners
Lenka Nováková -
Improving Young Learners‘ English pronunciation in primary education
Rozalie Chromčáková