Význam a specifika vzdělávání dospělých osob s lehkým mentálním postižením – Daniela VÁVROVÁ
Daniela VÁVROVÁ
Bachelor's thesis
Význam a specifika vzdělávání dospělých osob s lehkým mentálním postižením
Importance and specifities of education of adult people with mild mental disorder
Abstract:
V první kapitole je vymezen pojem dospělý, který je v kontextu vzdělávání chápán jako člověk, který již ukončil své školní vzdělávání. Stejným způsobem je chápán též člověk s mentálním postižením. Vzdělávání v dospělém věku je významné zejména z důvodu rychle se rozvíjející společnosti, která klade stále vyšší nároky na jedince. Ten se bez dalšího vzdělávání hůře orientuje v okolním světě a může tak …moreAbstract:
ka s postižením na budoucí pracovní uplatnění. Lidé s mentálním postižením se hůře orientují v okolním světě, a proto je do systému zahrnuto občanské vzdělávání, které jim poskytuje potřebnou pomoc. Poslední formou je zájmové vzdělávání, které lidem s mentálním postižením poskytuje možnost se realizovat ve svém volném čase.Abstract:
In the first chapter, the term ?adult? is defined. In the context of education, this term means a human who has ended their school education. In the same conception is comprehended person with mental disorder. Education in adults is important because of the speed of developing society, which is too demanding on people. People without further education are worse oriented in the world and often fall …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2013
Accessible from:: 2. 5. 2013
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Zdeněk Toušek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VÁVROVÁ, Daniela. \textit{Význam a specifika vzdělávání dospělých osob s lehkým mentálním postižením}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Health and Social Studies. 2013. Available from: https://theses.cz/id/uo5fxl/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VÁVROVÁ, Daniela. Význam a specifika vzdělávání dospělých osob s lehkým mentálním postižením. Č. Bud., 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zdravotně sociální fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of Health and Social StudiesBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Projevy náročného a problémového chování u studentek se sníženou kognitivní schopností (lehké a středně těžké mentální postižení)
Petra NOVÁKOVÁ -
Soužití dětí s lehkým mentálním postižením s dětmi bez mentálního postižení v dětském domově
Soňa Opelková -
Přínos chráněného bydlení u osob s lehkým mentálním postižením a středně těžkým mentálním postižením
Lucie Pilařová -
Motivace studentů v období mladé dospělosti k terciárnímu vzdělávání v kombinované formě
Kristýna Ješinová -
Profesní vzdělávání v pozdní dospělosti
Pavel Nehyba -
Motivace ke vzdělávání v dospělosti
Kamila Pechačová -
Osobnost, attachment a vzdělání rodiče: Faktory ovlivňující míru struktury domácího vzdělávání
Samuela Chloubová -
Zájmové vzdělávání dospělých v Olomouci
Simona CHALOUPKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights