Význam a specifika vzdělávání dospělých osob s lehkým mentálním postižením – Daniela VÁVROVÁ
Daniela VÁVROVÁ
Bakalářská práce
Význam a specifika vzdělávání dospělých osob s lehkým mentálním postižením
Importance and specifities of education of adult people with mild mental disorder
Anotace:
V první kapitole je vymezen pojem dospělý, který je v kontextu vzdělávání chápán jako člověk, který již ukončil své školní vzdělávání. Stejným způsobem je chápán též člověk s mentálním postižením. Vzdělávání v dospělém věku je významné zejména z důvodu rychle se rozvíjející společnosti, která klade stále vyšší nároky na jedince. Ten se bez dalšího vzdělávání hůře orientuje v okolním světě a může tak …víceAnotace:
ka s postižením na budoucí pracovní uplatnění. Lidé s mentálním postižením se hůře orientují v okolním světě, a proto je do systému zahrnuto občanské vzdělávání, které jim poskytuje potřebnou pomoc. Poslední formou je zájmové vzdělávání, které lidem s mentálním postižením poskytuje možnost se realizovat ve svém volném čase.Abstract:
In the first chapter, the term ?adult? is defined. In the context of education, this term means a human who has ended their school education. In the same conception is comprehended person with mental disorder. Education in adults is important because of the speed of developing society, which is too demanding on people. People without further education are worse oriented in the world and often fall …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Zveřejnit od: 2. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Toušek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VÁVROVÁ, Daniela. \textit{Význam a specifika vzdělávání dospělých osob s lehkým mentálním postižením}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/uo5fxl/.
Jak správně citovat práci
VÁVROVÁ, Daniela. Význam a specifika vzdělávání dospělých osob s lehkým mentálním postižením. Č. Bud., 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zdravotně sociální fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Zdravotně sociální fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Projevy náročného a problémového chování u studentek se sníženou kognitivní schopností (lehké a středně těžké mentální postižení)
Petra NOVÁKOVÁ -
Soužití dětí s lehkým mentálním postižením s dětmi bez mentálního postižení v dětském domově
Soňa Opelková -
Přínos chráněného bydlení u osob s lehkým mentálním postižením a středně těžkým mentálním postižením
Lucie Pilařová -
Motivace studentů v období mladé dospělosti k terciárnímu vzdělávání v kombinované formě
Kristýna Ješinová -
Profesní vzdělávání v pozdní dospělosti
Pavel Nehyba -
Motivace ke vzdělávání v dospělosti
Kamila Pechačová -
Osobnost, attachment a vzdělání rodiče: Faktory ovlivňující míru struktury domácího vzdělávání
Samuela Chloubová -
Zájmové vzdělávání dospělých v Olomouci
Simona CHALOUPKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva