Vyhodnocení nástrojů marketingové komunikace vybraného produktu – Bc. Jan Klimáček
Bc. Jan Klimáček
Diplomová práce
Vyhodnocení nástrojů marketingové komunikace vybraného produktu
The evaluation of marketing communication tools of the selected product
Anotace:
Obsahem této diplomové práce je vyhodnocení nástrojů marketingové komunikace společnosti Aspera. V teoretické části jsou představeny pojmy marketing, tržní prostředí, konkurence, situační analýza, segmentace, marketingový mix, komunikační mix a nástroje marketingové komunikace. V aplikační části jsou využity poznatky z teoretické části a provedeného dotazníkového šetření, k samotnému vyhodnocení nástrojů …víceAbstract:
The content of the diploma thesis is evaluation of the Aspera company marketing communication tools. In the theoretical part notions such as marketing, marketing environment, competition, situation analysis, segmentation, marketing mix, communication mix, and marketing communication tools are specified. In the application part theoretical knowledge and findings from inquiry questioning are used for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rhf6r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Ladislav Lašek
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková