Elektronický marketing jako nástroj internetové nákupní galerie – Bc. Jan Hnyk
Bc. Jan Hnyk
Bakalářská práce
Elektronický marketing jako nástroj internetové nákupní galerie
Electronic marketing as a tool for internet shopping gallery
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na vysvětlení a řešení problematiky elektronického marketingu jako nástroje internetové galerie, který má vliv jak na internetové zákazníky, tak i na dodavatele. Teoretická část přináší jednotlivá východiska řešení problematiky elektronického marketingu a analyzuje internetové obchody, internetový prodej, založení a provozování internetové galerie. V části praktické je …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on explanation and solution of problematic of the electronic marketing as a tool of internet gallery which influences internet customers as well as suppliers. The theoretical part brings particular solutions of electronic marketing and analyses internet shops, internet sales, set up and operation of internet gallery. The aim of the practical part is to show realization of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nznrz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing Pavel Nesejt
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Online marketingová komunikace společnosti FATIMA Dance a Fitness
Spěvák Spěvák -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková -
Online marketingová komunikace AC Sparta Praha
Filip Liška