Analýza projektu Esther the Wonder Pig a jeho vliv na propagaci veganství – Mila Linden
Mila Linden
Bachelor's thesis
Analýza projektu Esther the Wonder Pig a jeho vliv na propagaci veganství
How to Promote Veganism
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou využitých nástrojů marketingové komunikace u konkrétního projektu. Cílem práce je nalezení vhodného nástroje marketingové komunikace pro nekonfliktní propagaci veganství. Teoretická část je věnována sociálnímu marketingu. Vymezuje pojmy související s tématem. Praktická část porovnává a analyzuje použité nástroje komunikačního mixu se zvýšeným důrazem na sociální …viacAbstract:
This dissertation paper is concerning the use of marketing communication tools with a specific project. The goal of this project is to find the appropriate marketing communication tools for acceptable propagation of veganism. The theoretical part is focused on social marketing. It explains the terms related to the topic. The practical part compares and analysis the tools used in the communication mix …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LINDEN, Mila. \textit{Analýza projektu Esther the Wonder Pig a jeho vliv na propagaci veganství}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/uovt78/.
Jak správně citovat práci
Linden, Mila. Analýza projektu Esther the Wonder Pig a jeho vliv na propagaci veganství. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Ivana Knapová -
Sociální guerilla marketing
Linda Lochařová -
Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace v porovnání s tradičním komunikačním mixem
Aneta Klimešová -
Patologické jevy ve společnosti a sociální marketing
Lenka Opálková -
Social Guerilla marketing
Tereza Hejkalová