Zuzana Srdínková

Bakalářská práce

AI v online marketingové komunikaci

AI in Online Marketing Communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá implementací umělé inteligence do online marketingové komunikace. Přibližuje koncept AI a pojednává o jeho využití. Práce dále představuje potenciální nástrahy a benefity, které jsou spojeny s jejím využitím v této oblasti. Výstupem práce je návrh pro webové stránky společnosti Auto SAS, který efektivně integruje prvky a nástroje umělé inteligence při modernizaci webu.
Abstract:
This thesis focuses on the implementation of Artificial Intelligence in online marketing communication. It outlines the concept of AI and discusses its utilization. Furthermore, the thesis presents potential pitfalls and benefits associated with its use in this area. The outcome of the thesis is a proposal for the website of the Auto SAS company, which effectively integrates elements and tools of artificial …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Daniela Vrtišková
  • Oponent: Eva Žáková Kašparová, externi

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON

NEWTON University Group

Vysoká škola NEWTON

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management