Analýza marketingové komunikace společnosti s volnočasovou obuví – Mariia Grychenko
Mariia Grychenko
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace společnosti s volnočasovou obuví
Analysis of Marketing Communication of a Leisure Footwear Company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace společnosti s volnočasovou obuví. První dvě kapitoly této práce poskytují teoretický základ pro porozumění marketingové komunikace a charakteristiky společnosti s volnočasovou obuví. V praktické části práce jsou prezentovány výsledky výzkumu, který byl realizován prostřednictvím online dotazníkového šetření. Tyto výsledky jsou zobrazeny …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of the marketing communication of a leisure footwear company. The first two chapters of this thesis provide a theoretical basis for understanding the marketing communication and characteristics of a leisure footwear company. The practical part of the thesis presents the results of the research, which was conducted through an online questionnaire survey. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/152982
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedoucí: David Grendysa
- Oponent: Iveta Danysová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GRYCHENKO, Mariia. \textit{Analýza marketingové komunikace společnosti s volnočasovou obuví}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/upp2fk/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová