Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách – Tereza Janouchova
Tereza Janouchova
Bakalářská práce
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Anotace:
Bakalářská práce za pomocí marketingové metody mystery shoppingu popisuje a srovnává marketingové řízení ve dvou maloobchodních řetězců v zahraničí, na Madeiře. Zkoumanými řetězci jsou Pingo Doce a Continente. Úkolem bakalářské práce je definování problematiky mystery shoppingu a následné praktické aplikování získaných znalostí teoretické části zaměřené na odbornost, společenské chování a přístup pracovníků …víceAbstract:
The bachelor's thesis uses the marketing method of mystery shopping describes and compares marketing management in two retail chains abroad, in Madeira. The investigated chains are Pingo Doce and Continente. The task of the bachelor thesis is to define the issues of mystery shopping and subsequent practical application of the acquired knowledge of the theoretical part focused on expertise, social behaviour …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2021
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/luu2f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. BcA. Tereza Kraflová Kučerová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení spokojenosti zaměstnanců s vybranou společností
Andrea Jančíková -
Hodnocení zaměstnanců jako faktor zvyšování motivace zaměstnanců
Martin Blažek -
Hodnocení spokojenosti zaměstnanců ve vybraném podniku
Petr Friedrich -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Mystery shopping v knihovnách a jeho aplikace: projekt MyS3
Monika Machovská