Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách – Tereza Janouchova
Tereza Janouchova
Bachelor's thesis
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Abstract:
Bakalářská práce za pomocí marketingové metody mystery shoppingu popisuje a srovnává marketingové řízení ve dvou maloobchodních řetězců v zahraničí, na Madeiře. Zkoumanými řetězci jsou Pingo Doce a Continente. Úkolem bakalářské práce je definování problematiky mystery shoppingu a následné praktické aplikování získaných znalostí teoretické části zaměřené na odbornost, společenské chování a přístup pracovníků …moreAbstract:
The bachelor's thesis uses the marketing method of mystery shopping describes and compares marketing management in two retail chains abroad, in Madeira. The investigated chains are Pingo Doce and Continente. The task of the bachelor thesis is to define the issues of mystery shopping and subsequent practical application of the acquired knowledge of the theoretical part focused on expertise, social behaviour …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 12. 2021
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/luu2f/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Reader: Mgr. BcA. Tereza Kraflová Kučerová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANOUCHOVA, Tereza. \textit{Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2021. Available from: https://theses.cz/id/upq5xy/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Business Economics / Business Economics
Theses on a related topic
-
Hodnocení spokojenosti zaměstnanců s vybranou společností
Andrea Jančíková -
Hodnocení zaměstnanců jako faktor zvyšování motivace zaměstnanců
Martin Blažek -
Hodnocení spokojenosti zaměstnanců ve vybraném podniku
Petr Friedrich -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Mystery shopping v knihovnách a jeho aplikace: projekt MyS3
Monika Machovská