Jana Macúchová
Bachelor's thesis
Měření spokojenosti zákazníků na B2B trhu
Customer Satisfaction Measurement on the B2B Market
Abstract:
Tato práce je zaměřena na měření spokojenosti zákazníků na B2B trhu. Cílem této práce bylo zjistit spokojenost zákazníků v oblasti přístupu společnosti REKOCHEM s.r.o. k objednávce, plnění sjednaných podmínek a komunikaci se zákazníkem. Data byla shromažďována prostřednictvím dotazníků. Provedeným výzkumem se zjistilo, že zákazníci jsou spokojeni s přístupem společnosti k objednávce, plnění sjednaných …moreAbstract:
This thesis is focused on customer satisfaction measurement on the B2B market. The aim of this thesis was to determine customer satisfaction with company´s attitude to order, compliance with agreed conditions and communication with the customer. The data were collected by means of questionnaires. As emerged from the analysis customers are satisfied with company´s attitude to order, compliance with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2015
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/107348
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2015
- Supervisor: Lenka Kauerová
- Reader: Markéta Zajarošová
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Štěpánka Bořková -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Pavel Kasal -
Hodnota spolupráce v dodavatelsko-odběratelském řetězci na B2B trhu
Ondřej Hon