Marketingový mix vybraného podniku – Bc. Natálie Michaliková
Bc. Natálie Michaliková
Diplomová práce
Marketingový mix vybraného podniku
Marketing mix of the selected company
Anotace:
Cílem diplomové práce je optimalizace marketingového mixu vybraného podniku. Teoretická rozprava se bude týkat marketingu a jeho nástrojů. Dále bude v teoretické části obsažena historie a vývoj marketingu, koncept marketingového mixu, marketingový výzkum a aktuální marketingové trendy. V praktické části bude představen daný podnik a proveden sekundární výzkum prvků marketingového mixu. Součástí práce …víceAbstract:
The aim of the thesis is to optimize the marketing mix of a selected company. The theoretical discussion will cover marketing and its tools. Additionally, the theoretical part will include the history and development of marketing, the concept of the marketing mix, marketing research, and current marketing trends. The practical part will introduce the given company and conduct secondary research on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/u5fcs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
- Oponent: Ing. Anděla Canibalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová