Bc. Natálie Michaliková

Diplomová práce

Marketingový mix vybraného podniku

Marketing mix of the selected company
Anotace:
Cílem diplomové práce je optimalizace marketingového mixu vybraného podniku. Teoretická rozprava se bude týkat marketingu a jeho nástrojů. Dále bude v teoretické části obsažena historie a vývoj marketingu, koncept marketingového mixu, marketingový výzkum a aktuální marketingové trendy. V praktické části bude představen daný podnik a proveden sekundární výzkum prvků marketingového mixu. Součástí práce …více
Abstract:
The aim of the thesis is to optimize the marketing mix of a selected company. The theoretical discussion will cover marketing and its tools. Additionally, the theoretical part will include the history and development of marketing, the concept of the marketing mix, marketing research, and current marketing trends. The practical part will introduce the given company and conduct secondary research on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/u5fcs/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Anděla Canibalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management