Úprava prostředí a podmínek mateřské školy pro dítě s těžkým zrakovým postižením – Renata Cveková
Renata Cveková
Bachelor's thesis
Úprava prostředí a podmínek mateřské školy pro dítě s těžkým zrakovým postižením
The organization of environment and conditions for visually impaired child in kindergarden
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje problematice zrakově postižených dětí předškolního věku. Především speciáním pomůckám pro zrakově postižené děti a vývoji osobnosti dítěte vlivem zrakového postižení. Sleduje schopnosti mateřských škol zajistit optimální podmínky pro zdravý vývoj dítěteAbstract:
The bachelor thesis deals with problems of visually impaired preschool children. Above all, special aids for the visually impaired children and personality development of the child due to visual impairment. The thesis also discuss the ability of kindergarten to ensure optimal conditions for healthy child development
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2010
- Supervisor: Veronika Růžičková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CVEKOVÁ, Renata. \textit{Úprava prostředí a podmínek mateřské školy pro dítě s těžkým zrakovým postižením}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Pedagogická fakulta. 2010. Available from: https://theses.cz/id/uqht4i/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaBachelor programme / field:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku
Theses on a related topic
-
Kompenzační činitele u osob se sluchovým postižením
Anežka PŘIKRYLOVÁ -
Vyšší kompenzační činitele a jejich rozvoj u jedinců se zrakovým postižením
Lukáš KRÁL -
Hračky na rozvoj kompenzačních činitelů u dětí předškolního věku se zrakovým postižením
Nikola ŽĎÁRSKÁ -
Didaktické pomůcky pro rozvoj kompenzačních činitelů u dětí se zrakovým postižením předškolního věku
Natálie KORCOVÁ -
Využití výtvarné výchovy k rozvoji osobnosti u těžce zrakově postižených
Martina Bártová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Specifika logopedické intervence u dětí romského etnika v období přechodu mateřská škola - základní škola
Kristýna Keharová -
The Natural Approach to Second Language Acquisition at Preschool Institution
Jana Gajdova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights