Strategie digitálního B2C marketingu podniku The LEGO Group pro region REEMEA – Tomáš Zelenka
Tomáš Zelenka
Master's thesis
Strategie digitálního B2C marketingu podniku The LEGO Group pro region REEMEA
Digital marketing B2C strategy of The LEGO Group company in REEMEA region
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je pomocí zhodnocení současného stavu navrhnout digitální komunikační strategie segmentu spotřebitelů pro podnik The LEGO Group na trzích regionu REEMEA (Rusko & Střední a Východní Evropa & Blízký východ & Afrika). Diplomová práce má 2 části. V první části, teoretické, jsou pomocí literární rešerše uvedeny základní pojmy marketingu, jeho procesů a nástrojů, které související …moreAbstract:
Subject of this diploma thesis is a new digital marketing strategy, based on the current situation, for Consumer segment of The LEGO Group company, specifically their markets in REEMEA region. (Russia & Middle and Eastern Europe & Middle East & Africa). The diploma thesis consists of two parts. In part one, theoretical, and with the help of literature research, the thesis sets a ground for basic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZELENKA, Tomáš. \textit{Strategie digitálního B2C marketingu podniku The LEGO Group pro region REEMEA}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/uqkw7v/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Digital Marketing for Chosen Vietnamese E-commerce Company
Thanh Thi Kim Dao
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights