Nové marketingové trendy a jejich využití jako nástroje zvýšení konkurenceschopnosti podniku – Bc. Adam Stránský
Bc. Adam Stránský
Diplomová práce
Nové marketingové trendy a jejich využití jako nástroje zvýšení konkurenceschopnosti podniku
New marketing trends and their use as a tool to increase the competitiveness of enterprise
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou nových marketingových trendů a jejich použitím, které vede ke zlepšení postavení podniku na trhu a posílení jeho konkurenceschopnosti. Práce je zaměřena především na marketingové komunikační nástroje ve formě sociálních sítí, internetových stránek a webových portálů. Hlavním cílem je zmapování aktuálních marketingových komunikačních trendů, které by mohly být …víceAbstract:
This Master´s Dissertation deals with matters of new marketing trends and their uses, leading to an increased position of enterprise on the market and strengthening of its competitiveness. It is mainly focused on marketing communication tools in the forms of social networks, websites and web portals. The main goal is to analyze the current trends within marketing communication, which could be applied …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12626/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. Jiří Jindra, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STRÁNSKÝ, Adam. \textit{Nové marketingové trendy a jejich využití jako nástroje zvýšení konkurenceschopnosti podniku}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/uqu91a/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace konkrétního webového portálu
Marek Lustyk -
Využití trendů marketingové komunikace v praxi rodinné firmy Výhrostroj.cz, s.r.o.
Klára Vojáčková -
Marketingová komunikace včetně projektové studie
Tereza Maršálková -
Marketingová komunikace restaurací v ČR
Michael Kalina -
Marketingová komunikace portálu DigitalColor
Andrea Jelenská -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Veronika Jágrová -
Online marketingová komunikace pro portál zprostředkující IT služby
Jan Tomášek -
Internetový marketing jako způsob zvýšení konkurenceschopnosti mezinárodní společnosti na trhu ekologických služeb
Denys Vlasenko