Bc. Michael Kalina

Bakalářská práce

Marketingová komunikace restaurací v ČR

Marketing communication of Czech restaurants
Anotace:
V roce 2008 nastal velký rozmach slevových portálů ve světě a o rok později i v České republice. A s tím přišla i možnost, jak prorazit na trh plný konkurence s využitím služeb slevových portálů, které mají velký dosah při oslovování klientů. Tato práce se zabývá marketingovou komunikací restaurací, přičemž se nejvíce zaměřuje na slevové portály. Hlavním cílem práce je navrhnout doporučení pro gastronomické …více
Abstract:
In 2008 came a great expansion of discount portals all over the world and a year later as well in Czech Republic. With its arrival opened the possibility of forcing one’s way through market filled with competition using services of discount portals, which posses the quality of reaching to customers. This bachelor work deals with marketing communication of restaurants focusing primarily on discount …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
  • Vedoucí: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
  • Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze