Nové marketingové trendy a jejich využití jako nástroje zvýšení konkurenceschopnosti podniku – Bc. Adam Stránský
Bc. Adam Stránský
Master's thesis
Nové marketingové trendy a jejich využití jako nástroje zvýšení konkurenceschopnosti podniku
New marketing trends and their use as a tool to increase the competitiveness of enterprise
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou nových marketingových trendů a jejich použitím, které vede ke zlepšení postavení podniku na trhu a posílení jeho konkurenceschopnosti. Práce je zaměřena především na marketingové komunikační nástroje ve formě sociálních sítí, internetových stránek a webových portálů. Hlavním cílem je zmapování aktuálních marketingových komunikačních trendů, které by mohly být …moreAbstract:
This Master´s Dissertation deals with matters of new marketing trends and their uses, leading to an increased position of enterprise on the market and strengthening of its competitiveness. It is mainly focused on marketing communication tools in the forms of social networks, websites and web portals. The main goal is to analyze the current trends within marketing communication, which could be applied …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 6. 2016
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/12626/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 9. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: prof. Ing. Jiří Jindra, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace konkrétního webového portálu
Marek Lustyk -
Využití trendů marketingové komunikace v praxi rodinné firmy Výhrostroj.cz, s.r.o.
Klára Vojáčková -
Marketingová komunikace včetně projektové studie
Tereza Maršálková -
Marketingová komunikace restaurací v ČR
Michael Kalina -
Marketingová komunikace portálu DigitalColor
Andrea Jelenská -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Veronika Jágrová -
Online marketingová komunikace pro portál zprostředkující IT služby
Jan Tomášek -
Internetový marketing jako způsob zvýšení konkurenceschopnosti mezinárodní společnosti na trhu ekologických služeb
Denys Vlasenko