Bc. Adam Stránský

Master's thesis

Nové marketingové trendy a jejich využití jako nástroje zvýšení konkurenceschopnosti podniku

New marketing trends and their use as a tool to increase the competitiveness of enterprise
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou nových marketingových trendů a jejich použitím, které vede ke zlepšení postavení podniku na trhu a posílení jeho konkurenceschopnosti. Práce je zaměřena především na marketingové komunikační nástroje ve formě sociálních sítí, internetových stránek a webových portálů. Hlavním cílem je zmapování aktuálních marketingových komunikačních trendů, které by mohly být …more
Abstract:
This Master´s Dissertation deals with matters of new marketing trends and their uses, leading to an increased position of enterprise on the market and strengthening of its competitiveness. It is mainly focused on marketing communication tools in the forms of social networks, websites and web portals. The main goal is to analyze the current trends within marketing communication, which could be applied …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 6. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 9. 2016
  • Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Reader: prof. Ing. Jiří Jindra, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze