Srovnání facebook.com a plus.google.com – Jaroslava Horáková
Jaroslava Horáková
Bakalářská práce
Srovnání facebook.com a plus.google.com
Comparison of facebook.com and plus.google.com
Anotace:
Tato bakalářská práce poukazuje na rozdíly mezi vybranými sociálními sítěmi Facebook a Google+. Na začátku autor popisuje obecné charakteristiky sociálních sítí, jejich druhy, výhody, nevýhody a možná rizika, která mohou uživatele postihnout. Dále jsou krátce představeny dvě porovnávané a nejznámější sociální sítě. Hlavním cílem práce je porovnání těchto dvou sociálních sítí, které jsou porovnány z …víceAbstract:
This thesis shows differences between selected social networks Facebook and Google+. At the beginning, the author describes general characteristics of social networks, their types, advantages, disadvantages and possible risks their users might face. Besides, he presents briefly the two compared and best known social networks. The main objective of the thesis is comparison of the two social networks …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 1. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33178
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2012
- Vedoucí: Martin Žamberský
- Oponent: Tomáš Bruckner
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33178
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Marketingová analýza tržního prostředí pro potenciální vstup na zahraniční trhy
Denisa Čevelová -
Investigating the extent to which social network is used as a customer interaction tool
Debora Bioh -
The Influence of Social Network on Online Purchasing Behavior of Consumers
Satish Kumar Sharmar -
Vnímání soukromí na sociální síti Instagram pohledem uživatelů
Markéta Křečková -
Specifika propagace na sociální síti LinkedIn
Lucie Kuhnová -
Využití sociálních sítí jako prostředek propagace sportovního centra
Kamila Paulová -
Internetový marketing a formy propagace na internetu
Tomáš VOGELTANZ