Jaroslava Horáková
Bachelor's thesis
Srovnání facebook.com a plus.google.com
Comparison of facebook.com and plus.google.com
Abstract:
Tato bakalářská práce poukazuje na rozdíly mezi vybranými sociálními sítěmi Facebook a Google+. Na začátku autor popisuje obecné charakteristiky sociálních sítí, jejich druhy, výhody, nevýhody a možná rizika, která mohou uživatele postihnout. Dále jsou krátce představeny dvě porovnávané a nejznámější sociální sítě. Hlavním cílem práce je porovnání těchto dvou sociálních sítí, které jsou porovnány z …moreAbstract:
This thesis shows differences between selected social networks Facebook and Google+. At the beginning, the author describes general characteristics of social networks, their types, advantages, disadvantages and possible risks their users might face. Besides, he presents briefly the two compared and best known social networks. The main objective of the thesis is comparison of the two social networks …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 1. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33178
Thesis defence
- Date of defence: 27. 6. 2012
- Supervisor: Martin Žamberský
- Reader: Tomáš Bruckner
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33178
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informatika
Theses on a related topic
-
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Marketingová analýza tržního prostředí pro potenciální vstup na zahraniční trhy
Denisa Čevelová -
Investigating the extent to which social network is used as a customer interaction tool
Debora Bioh -
The Influence of Social Network on Online Purchasing Behavior of Consumers
Satish Kumar Sharmar -
Vnímání soukromí na sociální síti Instagram pohledem uživatelů
Markéta Křečková -
Specifika propagace na sociální síti LinkedIn
Lucie Kuhnová -
Využití sociálních sítí jako prostředek propagace sportovního centra
Kamila Paulová -
Internetový marketing a formy propagace na internetu
Tomáš VOGELTANZ