Aktuální trendy v public relations z pohledu české PR agentury – Radim Darebník
Radim Darebník
Diplomová práce
Aktuální trendy v public relations z pohledu české PR agentury
Current trends in public relations from the perspective of Czech PR agency
Anotace:
Diplomová práce zkoumá aktuální trendy v rámci agenturní praxe public relations. V návaznosti na analýzu dat získaných pomocí sekundárního i primárního výzkumu v jedné české PR agentuře autor předkládá výčet šesti současných trendů z této oblasti marketingové komunikace. Komparativní mediální analýza reálných dat ze dvou komunikačních PR kampaní v časovém rozmezí více než čtyř let, společně s provedenými …víceAbstract:
Master thesis examines the current trends of public relations in the agency practice. The author presents a list of six current trends in this area of marketing communication analysing data obtained through secondary and primary research in one Czech PR agency. A comparative media analysis of real data from two communication PR campaigns over a period of more than four years together with open? interviews …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73497
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
- Vedoucí: David Říha
- Oponent: Alexandra Drozdová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73497
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová